keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Taas mennään!

Bloggaamisessa oli "pieni" tauko. Samanlaisen tauon olen pitänyt myös aika pitkälti blogien lukemisestakin (poikkeuksena pari blogia joiden pitäjät ovat aktiivisesti jakaneet linkkejä blogikirjoituksiinsa Facebookissa...). Oma entinen blogi alkoi tuntua siltä, että jotain muutosta pitäisi saada aikaiseksi eikä vanhan pitäminen enää oikein edes kiinnostanut. Niinpä se jäi, olkoon siellä missä onkin...

Minä ja elämäni tärkein muumi :).
Uusille tuttavuuksille - ja miksei myös vanhoillekin - pieni päivitys, kuka olen. Olen siis Mari, vielä 31 vuotias (pian 32, hui) kahden eläväisen poikalapsen äiti. Liikuntaa olen harrastanut nuorempana lähinnä ratsastuksen ja pesäpallon merkeissä, nyt aikuisiällä taas kipinän iskettyä monipuolisemmin. Opiskelen Tanhuvaaran Urheiluopistossa Savonlinnassa liikunnan ammattitutkintoa eli tulen valmistumaan liikuntaneuvojaksi myöhemmin tänä vuonna. Ohjaan ryhmäliikuntatunteja paikallisen urheiluseuran sekä Kansalaisopiston piikkiin ja niiden lisäksi yritän ehtiä kuntosalille ja lenkille pari kertaa viikossa.

Ja mitäkö tämä blogi tulee pitämään sisällään? Todennäköisesti kaikkea mahdollista ;).


Ei kommentteja: